Tavaly elődje, a SuperSix EVO SE történelmet írt, amikor Lachlan Morton az Unbound Gravel 2024-es versenyen minden idők leggyorsabb idejét érte el. Most a SuperX a újabb szintet lép. A Cannondale EF Eductaion – Easy Post országúti csapat tapasztalatait és több évtizedes gravel tapasztalatot kombinálva a SuperX a sebesség és a teljesítmény teljesen új szintjét hozza el.
Ez a gép arra készült, hogy a versenyzőket az élen tartsa a gyors tempójú gravel versenyek forradalmában. A KOM-győztes SuperSix EVO ihlette SuperX az aerodinamikát egy ultrakönnyű vázzal párosítja, amely készen áll a durva utakra.
A SuperX karbonvázának kifinomult kialakítása még a legkeményebb gravel utakat is képes kisimítani és tompítani. A speciálisan megtervezett flex zónák az ülőcsőben, a hátsó háromszögben és a váz felső csövében, valamint a D-alakú nyeregszár segít elnyelni az ütéseket és a rezgéseket, javítja a kerékpár kezelhetőségét és csökkenti a fáradtságot. A versenyen bevált geometria, az OutFront kormányzási kialakítás és a precízen beállított vázmerevség egy olyan kerékpárt eredményez, amely egyszerre nagyon stabil és abszolút tökéletes érzést nyújt.
A SuperX LAB71 csúcsváltozatában a Cannondale mérnökeinek sikerült az összes funkciót egy olyan vázba sűríteniük, ahol az 56-os méret súlya 900 gramm alatt van. Ez a továbbfejlesztett karbonszál- és nano-gyanta kompozit felhasználásának köszönhető, amelyek kivételes tartóssággal és szakítószilárdsággal rendelkeznek.
A SuperX megkapta a Cannondale Delta-steerer villanyak kialakítását is. És ha ezt egy Cannondale Conceal kormányszárral vagy a karcsú System R-One kormány-kormányszár kombóval ötvözzük (LAB71 verziókon), akkor teljesen rejtett cső- és bovdenvezetést kapunk. Ezáltal a kerékpár eleje letisztult és a lehető legaerodinamikusabb marad. Valószínűleg felmerül benned a szervizelhetőség kérdése - ez továbbra is egyszerű és problémamentes.
A pályák változnak, a terep változik, az időjárás változó. A SuperX a hátsó keréknél 48 mm, az első keréknél 51 mm széles külsőket tud befogadni, és mindkét oldalon legalább 4 mm hely marad. Ha pedig a cyclocross a szenvedélyed, dobj fel 33 mm széles külsőt, és állj a rajtvonalra - a SuperX imád a szalagok között versenyezni. Bárhová is indulsz, a SuperX megbirkózik vele.
A Cannondale „Proportional Response” filozófiájának köszönhetően minden kerékpáros a legtöbbet hozhatja ki a SuperX-ben rejlő lehetőségekből. Minden méret saját geometriával és különböző típusú karbonrétegek kombinálásával készült, a súly, a merevség és a tartósság ideális egyensúlya érdekében. Rajtad áll, hogy a hat méret közül (46 és 61 cm között) melyiket választod.